jennychristinefredriksson.blogg.se

I can't find the words to explain just how much you've got me going insane.

Publicerad 2015-03-28 16:53:00 i Östersund,

Hej! Det var det där med bloggande veckovis 😃 Det är ungefär så mycket som händer i livet just, hehe. Jag lovade för flera veckor sedan att jag skulle jobba den här helgen och imorse när jag vaknade var det såklart klarblå himmel, massa snö och vindstilla och på riktigt den finaste dagen hittills i år. Jag dör. Jaja. Det var bara glatt att gå in och jobba 😩🔫  Behövde i alla fall bara jobba till 15, så tog en springtur i finvädret efter det och det var alldeles fantastiskt. Och sjukt jobbigt, men för det har jag bara mig själv att skylla - har vart ganska mycket latis på sistone och synden straffar sig alltid. 
 
Veckan som gått har annars vart både vanlig och lite ovanlig. Vanlig som i jobb, träning och vardag, ovanlig som i sms att bli glad av, skidåkning och jättejättemycket snö efter några veckor (månader?) av försmak på våren. I tisdags var Daniel, som var min första butikschef på Hamngatan och nu är försäljningschef för Sverige, på besök i Östersund. Det livade helt klart upp den dagen! I onsdags var jag ledig och då var vi i Åre, var också en sjukt fin dag. Lite kallt och blåsigt men ändå härligt. Försöker få så mycket vårvinter jag bara kan nu när vi inte ska fira påsk i Lillsjön 😃 Åker förresten till Portugal på onsdag, sjukt nära nu. Ska bli så himla härligt! 
 
 
Erik åkte till Stockholm igår, så jag blir själv här tills jag också åker ner på tisdag kväll. Lite trist, men det är vad det är. Ska nog träffa Kristin ikväll hoppas jag, blir mysigt! Fin lördagkväll till er!  😘

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2015-03-29 09:50:48

Weeeei ett inlägg ;D <3 Vilka härliga bilder! Åh! Längtar till onsdag :) Pussis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela