jennychristinefredriksson.blogg.se

Du vilar här på mitt bröst, för mig är du livet.

Publicerad 2015-06-09 00:08:00 i Östersund,

Fina vänner - dagarna bara rullar förbi och nu är det visst längesen jag skrev här igen.. men okej, två veckor - en i slutet på maj och en början på juni har ni här.
 
Träning, sol, regn, storm, mamma och pappa på besök och fina 30-årspresenter, ett vårrus (va kul och gick bra!), Eriks födelsedag ❤  och student i Östersund. Ungefär så har dessa två veckor sett ut :)
Nu är jag i Nyhammar med mamma, pappa och Michaela för att jag fick byta ledig dag denna vecka, till måndag, och därmed blev ledig lördag, söndag och måndag ☺ Så himla mysigt, som vanligt. Erik åkte till Stockholm igår och kommer vara där till midsommar och jobba. Jag åker tillbaks till Östersund imorgon och sen till Stockholm jag med nästa torsdag. Det känns länge dit, men antar att det ändå kommer gå fort. Hoppas ni mår bra och att solen lyser där ni är! 😘  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela