jennychristinefredriksson.blogg.se

Minns du promenaden den där morgonen? Jag hade helt enkelt inte en chans.

Publicerad 2015-04-19 09:10:29 i Östersund,

Morning glory! Lillsjön var som vanligt fantastiskt härligt, vi åkte skoter, badade balja, bastade och njöt av solen. Natten till söndagen var det storm och satan vad det blåste. Puh. Skönt vi fick va inne 😊 
 
Denna vecka har jag startat upp en grupp som jag (och till viss del en tjej som heter Marlene) kommer att träna tillsammans med en gång i veckan under 10 veckor, ska bli superkul. De kommer också att få individuella träningsplaner och kostråd och så. Blir nog bra, hoppas jag! 
 
Nu ska jag upp, ut och springa, sen jobba - hoppas ni mår bra! ❤
 

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2015-04-19 10:00:31

Har du gjort det? Men shit vad kul, lite duktigt :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela