jennychristinefredriksson.blogg.se

It's been a long day without you my friend, and I'll tell you all about it when I see you again.

Publicerad 2015-04-29 07:59:44 i Östersund,

Finingar! Jag lever 😃 Har bara haft vÀÀldigt mycket att stĂ„ i den senaste en och en halva veckan. Förra veckan jobbade jag typ 7-18 hela veckan och körde dessutom igĂ„ng med trĂ€ning med min grupp. (Som förövrigt Ă€r SÅ himla kul! 🙌) Förutom det sĂ„ jobbade jag hela helgen, har gjort trĂ€ningsplaneringar och kostscheman Ă„t mina deltagare och igĂ„r blev jag firad av mina fantastiskt fina Östersunds-vĂ€nner, lite i förskott 🎂🎉 De överraskade mig med sĂ„ng och fina presenter och Erik hade bakat bullar och gjort tĂ„rta (med rosa marsipan, blĂ„bĂ€r och jordgubbar, mums!), sĂ„ himla fint 💛 Detta Ă€r ju nĂ€mligen veckan nĂ€r version 3.0 av Christine Ă€r pĂ„ ingĂ„ng.. 😃 KĂ€nns helt tokigt, men vĂ€ldigt kul. Imorgon Ă€r det dags och idag Ă„ker vi ner till Stockholm, sĂ„ blir nog dĂ€r imorgon nĂ€r jag fyller och fredag, sen ska jag och IK ha fest i VĂ€sterĂ„s pĂ„ lördag, det kommer blir superbra! :) 
 
Vi hörs snart igen.  ❀
 

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-04-29 08:53:16

fint

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela