jennychristinefredriksson.blogg.se

..'cause I miss your body and soul so strong that it takes my breath away..

Publicerad 2012-08-28 20:56:21 i Kärleken., Stockholm.,

Det här kommer definitivt inte bli en av de dagarna som kommer att gå till historien som en att minnas. Sen sist har jag sovit tre timmar, petat i mig lite färsk pasta och läst lite friluftskompendier. Hah. E kom precis hem, han är ju numer student på heltid och har fullt upp med aktiviteter med klassen. Kul att ha honom på GIH tycker jag :-) Ja, men jag känner mig åtminstone lite bättre nu, så imorgon är jag förhoppningsvis på banan igen! Tänkte vi skulle titta på lite bilder från helgen: Imorgon har jag skola hela dagen, och har visst ganska många sidor kvar i friluftskompendierna som jag ska läsa tills dess (som jag haft hela sommaren på mig att läsa, hehe..). Oops. Better get going. Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2012-08-28 23:13:34

Åh, hörde att du också blev sjuk snuttis :( Hoppas du mår bättre nu! Tycker så synd om er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela